کد خبر: 104584752
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396
خانه » حواشی » ایمنا » پروژه های عمران شهری اصفهان روی ریل پیشرفت
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در برنامه «صبح و نشاط»:

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از رشد ۲۵ درصدی اجرای پروژه های عمرانی در شرایط رکودی کشور خبرداد و گفت: پروژه های عمرانی اصفهان روی ریل پیشرفت هستند و امیدواریم بزودی در طزار اول عمران شهری قرار بگیریم.

به گزارش چی 24 به نقل از ایمنا:
 
به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر با حضور در برنامه تلویزیونی «صبح و نشاط»، اظهار کرد: شهرداری اصفهان از سال ۱۳۷۴، انقلابی را در مباحث عمرانی با تدوین برنامه های ۵ ساله ایجاد کرد که اولین مورد این برنامه ها، اصفهان +۲۲ بود.
وی ادامه داد: پروژه های عمرانی با بالاترین سطوح فنی به اجرا درآمده به طوری که روند پیشرفت پروژه ها نیز در آمارگیری های همه ساله، رو به رشد بوده و پیشرفت ۲۵ درصدی نسبت به سال های قبل خود داشته و روی ریل پیشرفت است.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در ۲۵ سال گذشته، تمامی بزرگراه ها و پل ها، پیاده روسازی ها و حلقه  سوم ترافیکی  که در اصفهان اجرا شده بر اساس همین برنامه های راهبری بوده، عنوان کرد:‌ اجرای این پروژه ها باعث ایجاد ترافیک روان شده در همین راستا حلقه چهارم ترافیکی نیز که به طول ۷۴ کیلومتر است طراحی و برنامه ریزی شده و در حال اجراست تا با بهره برداری آن، علاوه بر اصفهان، شهرهای اطراف آن نیز از ترافیک مطلوبی برخوردار شوند.
وی افزود:‌ هنر و معماری اصفهان از قدیم الایام زبانزد بوده و ما نیز به عنوان مسئولان شهری باید همواره بیشتر تلاش کنیم چراکه این شهر مردمان فهیمی دارند که در اجرای پروژه یاور ما بوده و هستند.
 این مقام مسئول شهری اظهار کرد:‌ امیدواریم با سیر صعودی پیشبرد پروژه ها، اصفهان در بخش عمران شهری در طراز اول قرار بگیرد و شهری در خور شهروندانش به ایران اسلامی معرفی شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در اصفهان تمامی جنبه های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی به موازات یکدیگر به پیش رفته است، گفت: این مسأله باعث شده با یکدلی و یکرنگی، سال به سال موفقیت های بیشتری را برای اصفهان شاهد هستیم.
مظفر خاطرنشان کرد:‌ همه شهرداری ها با رکود و مشکل اشتغال روبرو بوده اند اما شهرداری اصفهان به رکود حمله کرده و با حمایت های مدیران شهری و اتخاذ سیاست های مختلف مثل ملکی، نقدی و امتیازی برای تأمین مالی پروژه ها به میدان آمدند و با ایجاد اشتغال، امید بین مردم به خصوص جوانان را بالابرده اند. 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین